KOMPETANSEN I MIDTOWN

 
 
Finn Kollstad, Asgeir Grøneng Hartveit og Øystein Hjorthaug

Finn Kollstad, Asgeir Grøneng Hartveit og Øystein Hjorthaug


UTFORDRINGENE MED Å KONVERTERE bestående prosesser til en digitalisert modell kan være ulike fra bransje til bransje. For alle bedrifter endrer hverdagen seg til en ny digital måte å gjøre ting på. Ofte skjer det usynlig, ofte tenker vi ikke over det. Mange organisasjoner innfører nye systemer, nye prosesser og beholder eksisterende mindset. Det blir ofte svært krevende.

MIDTOWN HAR SPISSKOMPETANSE på kommunikasjon med kunder og kunders opplevelse i overgangen til en ny digital hverdag. Vi arbeider med utvikling av egne ideer og har en praktisk tilnærming til digitalisering og mobil handel. For oss er digitalisering å gjøre det enklere for kunden og vi starter digitaliserings prosessene med kundeopplevelsen. De som gjør det enkelt, lønnsomt og anvendelig vinner.

FREMTIDEN ER MOBIL. Derfor er vi også klare til å mobilisere. 
 

HISTORIEN

Midt i byen. Midtown ble grunnlagt under en lunsj midt på travle Manhattan. Derav navnet. Derav vyene. En banksjef, en erfaren gründer og en garvet byråleder møtte hverandre over lunsj. Midtown. Mid day. Midt i livet. Alle hadde ulike reiser bak seg, alle lyttet og nye tanker kom på bordet. Idéene ble skapt i mellomrommet og endte i opprettelsen av Midtown.

 

snakk med oss.

 
 

 
 

Asgeir Grøneng Hartveit
daglig leder
Telefon 905 11 388 - Asgeir@midtown.no

 
 
 

Øystein Hjorthaug
Strategisk Rådgiver
Telefon 971 91 117 - oystein@midtown.no

 
 

Finn Kollstad
Strategisk Rådgiver
Telefon 489 99 300 - finn@midtown.no

 
 

 
 

BESØKSADRESSE:

Dronningensgate 3
4610 KRISTIANSAND